Ülker'in Dolcia adlı tatlısı için yaptığı reklamın jingle'ı pek başarılı olmamış. Bu ismi neden seçtiler bilemiyorum ama herhalde yabancı bir sözcük gibi duyulmasını ve kafiyeli olmasını sağlamaya çalışmışlar...
Ne dediği bile belli olmayan bu jingle'da Dolcia'nın herkese uygun bir yiyecek olduğunu anlatmak istemişler.
Jingle'dan benim anladığım bu şekilde:
"Dansçıya, sporcuya, anneciya(?), babacıya(?) Dolcia, Dolcia, Dolcia, Dolcia..." Bu sırada jingle'a eşlik eden videoda çok yapmacık görüntüler veriyor... Herkes olağandışı derecede mutlu ve uyum içinde. Bir danstır tutmuş herkesi. Bununla yetinmeyip Celal Kadri Kınoğlu'nun karizmatik sesiyle seslendirdiği "Lezzet Onda, Hafiflik Onda" sloganıyla; %80 sütlü yapısından dolayı çok hafif ve az kalorili olduğunu da iddia ediyor.
Akıllarda genellikle çocuklar için olduğu gibi bir fikir uyandıran bu tür puding tarzı tatlıları yetişkinlere de pazarlamak elbette zor ama bunu yapmanın daha iyi bir yolu olmalı...
Daha güzel reklamların, daha yaratıcı jingle'ların olduğu bir gelecek dileğiyle...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder